Promovare in Social Media

Promovarea in social media este una dintre cele mai eficiente metode de promovare online, de aceea multe companii apeleaza la aceasta strategie de marketing pentru a atrage clienti.

Social media a devenit o forta in mediul online. 9 din 10 utilizatori au cel putin un cont pe o retea de socializare ( Facebook, Youtube, Twitter, Google+, Pinterest, Instagram si LinkedIn). Prezenta in retelele de socializare si promovarea in social media nu mai sunt optionale, ci au devenit obligatorii pentru orice afacere care se doreste de succes.

Servicii de promovare in social media:

  • configuram si administram conturi in retelele de socializare – creare pagini de business pe Facebook, LinkedIn, Google+, Twitter, Youtube, Pinterest si Instagram
  • cream o prezenta puternica prin crearea unui continut de marketing (vizual si text) relevant, original si de calitate pentru publicul tinta
  • derulam campanii de promovare pentru generarea de vanzari (concursuri, evenimente etc) si leaduri
  • realizam strategii de marketing in functie de obiectivele afacerii
  • servicii de consultanta si administrare pentru conturile si magazinele de pe Okazii, Bizoo etc
  • monitorizam si masuram rezultatele campaniilor de promovare si evolutia brand-ului

Avantajele prezentei in social media pentru un business:

  • te ajuta sa iti intelegi clientul – social media genereaza o mare cantitate de date despre clientii tai in timp real, informatii care te ajuta sa iti intelegi publicul tinta si sa iei deciziile de afacere adaptate nevoilor acestuia;
  • poti crea campanii publicitare bine tragetate, cu rezultate in timp real, accesibile din punct de vedere al costului – retele de socializare permit distribuirea de anunturile publicitare care sa ajunga la publicul pe care tu doresti sa il targetezi, in functie de locatie, varsta, sex, profesie si multe alte criterii de segmentare a publicului;
  • poti trimite mesaje clientilor din anumite zone geografice – optiunea de geo-targeting este o modalitate eficienta de a transmite mesajul catre un anumit public, in functie de localizarea acestuia. Facebook, Twitter si LinkIn contin parametri geografici si demografici care iti permit sa iti selectezi audienta asa cum doresti tu;
  • creste traficul site-ului si search ranking-ul – unul dintre cele mai mari beneficii ale retelelor de socializare pentru afacerea ta este cresterea traficului. Nu numai ca te ajuta sa ai mai multi vizitatori, dar fiecare actiune intreprinsa pe conturile tale din social media te fac mai vizibil pentru motoarele de cautare;
  • genereaza o conversie mare, ducand la cresterea vanzarilor – o promovare in social media facuta corect poate convinge usor vizitatorii sa cumpere – astfel, cresc vanzarile si profitul companiei;
  • creste gradul de constientizare a brand-ului (brand awareness)– prezenta in retelele de socializare te face usor de gasit de catre clienti si permite crearea unei comunitati in jurul afacerii tale. Clientului ii este usor sa intre in contact cu tine, sa afle despre afacerea ta, sa te cunoasca si sa se ataseze emotional. Mentinerea legaturii cu brand-ul tau determina cresterea fidelizarii si a loializarii clientilor;
  • ofera experiente satisfacatoare clientilor – chiar daca nu esti prezent in social media, clientii se asteapta sa fii. Peste 70% dintre consumatori cauta in retele de socializare compania careia doreste sa i se adreseze pentru customer support. Ei se asteapta la un raspuns rapid si suport 24/7. Studiile arata ca firmele care asigura suport prin retele de socializare au castiguri mai mari decat firmele care nu sunt prezente in social media;
  • construieste relatii – social media deschide un canal de comunicare intre brand si client in ambele directii. Publicitatea traditionala asigura transmiterea mesajului de la companie catre client, insa dialogul pe care retele de comunicare il faciliteaza intareste relatia intre brand si consumatorii sai.
  • ajuta la distribuirea de continut rapid si usor – inainte de social media, marketerii se confruntau cu probleme in a transmite mesajele catre publicul tinta intr-un timp cat mai scurt. Retelele de socializare permit distriburirea continutului in orice moment, catre orice public vizat;
  • obtii feed-back pe loc – prezenta in social media iti permite sa obtii feed-back instant, bun sau rau. Intr-un timp foarte scurt poti afla daca impactul unui produs sau al unei campanii este unul pozitiv sau negativ, ceea ce inseamna ca poti rezolva situatia mult mai repede decat o poti face folosind alte mijloace de promovare;
  • analiza competitorilor – daca esti prezent pe retelele de socializare poti sa stai cu ochii pe competitorii tai, sa ii studiezi audienta si strategiile.

Vrei o prezenta puternica a brandului tau in social media? Contacteaza prin intermediul acestui formular.

SAB Intermedia

DESPRE NOI

Suntem o echipa tanara care va poate oferi servicii web de utima generatie.

SAB Intermedia SRL
CUI 31687215
J40/6602/2013

str Dreptatii, nr. 30, Sector 6, Bucuresti
0773.837.117 / 0756.024.421
sabintermedia@gmail.com / contact@sabintermedia.ro

Toate drepturile rezervate SAB Intermedia SRL