In interactiunea cu clientii de pana acum, acestea au fost cele mai frecvente intrebari cu care ne-am confruntat:

1. Ce materiale imi sunt necesare pentru a incepe constructia unui site?

R: Pentru a putea construi un site, in primul rand aveti nevoie de un domeniu si de gazduire pentru acesta. In cazul in care nu aveti asa ceva, va putem ajuta si consilia pentru a alege impreuna cea mai buna varianta de nume de domeniu pentru site-ul dvs.

(de ex: dvs doriti un magazin on-line prin care sa vindeti pantofi de dama, pentru aceasta aplicatie s-ar potrivi cel mai bine un nume de domeniu precum: pantofidama.ro, incaltaminte-dama.ro etc.)

Pe langa domeniu si gazduire trebuie sa va ganditi ce tip de site doriti: magazin online, site de prezentare pentru produse sau companie, un blog pentru prezentarea serviciilor, in cazul in care sunteti freelancer etc.

In cazul in care activitatea dvs este mai complexa si presupune, de exemplu, si vanzare de produse si prestare de servicii, atunci putem alege impreuna mai multe tipuri de site-uri pe care sa le conectam intre ele, astfel incat prezenta dvs online sa fie una puternica, iar potentialii clienti sa va gaseasca imediat pe Internet.

2. Daca nu sunt din Bucuresti, putem colabora?

contact-sab-intermedia

R: Indiferent de regiunea tarii in care va aflati, putem colabora foarte usor prin telefon si e-mail.

Chiar daca sunteti din Bucuresti, dar nu aveti timp sa ne intalnim, putem discuta toate detaliile proiectului dvs prin telefon si e-mail.

Discutia initiala, care de regula este mai ampla o putem purta pe Skype sau Messenger.

3. Cum se realizeaza plata serviciilor?

plata-proiect-sab-intermedia

R: Plata pentru clientii din Bucuresti se realizeaza cash sau prin transfer bancar, iar pentru clientii din tara prin transfer bancar, PayPal sau in cazuri speciale, prin mandat postal.

Indiferent de proiectul pe care il doriti, se percepe un avans de 50%, iar diferenta se plateste in momentul in care proiectul este finalizat.

4. Cum procedez daca dupa terminarea proiectului mai doresc anumite modificari sau nu ma descurc cu anumite functionalitati ale site-ului?

mentenanta-sab-intermedia

R: In cazul in care dupa finalizarea proiectului, mai aveti intrebari de natura tehnica, va stam la dispozitie si va raspundem in cel mai scurt timp posibil, iar daca, in timp, mai doriti modificari in structura, continutul, aspectul sau functionalitatea site-ului putem incheia o colaborare si pentru mentenanta site-ului, astfel incat clientii si utilizatorii dvs sa fie informati in permanenta despre noile produse sau servicii pe care le oferiti.

5. Exista vreo garantie pentru proiectul realizat?

garantie-proiect-sab-intermedia

R: In decursul a 3-6 luni (in functie de proiect), beneficiati de asistenta tehnica pentru proiectul dvs. In cazul in care apar erori sau disfunctionalitati din cauza configurarii, acestea vor fi remediate, gratuit, in cel mai scurt timp.

Pentru orice alte intrebari aveti, va asteptam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact.