In interactiunea cu clientii de pana acum, acestea au fost cele mai frecvente intrebari care ne-au fost adresate:

1. Ce materiale imi sunt necesare pentru a incepe constructia unui site?

materiale-creare-site-sabintermedia

R: Pentru a putea construi un site, in primul rand ai nevoie de un domeniu si de gazduire web. In cazul in care nu le ai, te putem ajuta si consilia in aceasta privinta. Alegem impreuna cea mai buna varianta de nume de domeniu pentru site-ul tau.

(de ex: doresti un magazin online prin care sa vinzi pantofi de dama – pentru aceasta aplicatie s-ar potrivi cel mai bine un nume de domeniu precum: pantofidama.ro, incaltaminte-dama.ro etc.)

Pe langa domeniu si gazduire website trebuie sa te gandesti ce tip de site doresti: magazin online, site de prezentare pentru produse/servicii sau companie, un blog pentru prezentarea serviciilor daca esti freelancer etc.

In cazul in care activitatea ta este mai complexa si presupune vanzare de produse si/sau prestare de servicii, atunci putem alege impreuna mai multe tipuri de site-uri pe care sa le conectam intre ele, astfel incat prezenta ta online sa fie una puternica, iar potentialii clienti sa te gaseasca imediat pe internet.

2. Daca nu sunt din Bucuresti putem colabora?

contact-sab-intermedia

R: Indiferent de regiunea tarii in care te afli, putem colabora foarte usor prin telefon si prin e-mail.

Si daca esti din Bucuresti si nu ai timp sa ne intalnim, putem discuta toate detaliile proiectului tau prin telefon ori prin e-mail.

Discutia initiala, care de regula este mai ampla, o putem purta pe Skype, Messenger sau Facebook.

3. Cum se realizeaza plata serviciilor?

plata-proiect-sab-intermedia

R: Plata pentru clientii din Bucuresti se realizeaza cash sau prin transfer bancar, iar pentru clientii din tara prin transfer bancar, PayPal sau, in cazuri speciale, prin mandat postal.

Indiferent de proiectul pe care il doresti, vom percepe un avans de 50%, iar diferenta o vei plati in momentul in care finalizam proiectul.

4. Cum procedez daca dupa terminarea proiectului mai doresc anumite modificari sau nu ma descurc cu anumite functionalitati ale site-ului?

mentenanta-sab-intermedia

R: In cazul in care dupa finalizarea proiectului, mai ai intrebari de natura tehnica, iti stam la dispozitie si iti raspundem in cel mai scurt timp posibil, iar, daca in timp mai doresti modificari in structura, continutul, aspectul sau functionalitatea site-ului, putem incheia o colaborare si pentru mentenanta site-ului, astfel incat clientii si utilizatorii tai sa fie informati in permanenta despre noile produse sau servicii pe care le oferi.

5. Exista vreo garantie pentru proiectul realizat?

garantie-proiect-sab-intermedia

R: In decursul a 3-6 luni (in functie de proiect), beneficiezi de asistenta tehnica gratuita pentru proiectul tau. In cazul in care apar erori sau disfunctionalitati din cauza configurarii, acestea vor fi remediate gratuit in cel mai scurt timp.

Pentru orice alte intrebari, te asteptam sa ne contactezi prin intermediul formularului de contact.