Email marketing – crearea și trimiterea de newsletter

Indiferent de domeniul în care activezi este foarte important să menții o comunicare permanentă cu clienții tăi. În acest sens, campaniile de email marketing sunt cel mai eficient instrument pentru a ține legătura cu clienții actuali, pentru a le reamintiți clienților vechi de produsele și serviciile companiei tale sau pentru a converti vizitatorii în cumpărători.

Newsletter-ele sunt publicații distribuite electronic, prin e-mail, unor abonați sau unei audiențe specifice. În general, campaniile de email marketing sunt folosite pentru a menține interesul utilizatorilor, a le câștiga încrederea și a-i pregăti pentru achiziție.

Newsletter-ul este cea mai eficientă metodă de promovare online, având cea mai mare rată de conversie pentru o afacere, de 65% , comparativ cu promovarea prin social media. Folosit inteligent, email-ul poate atrage de 40 de ori mai mulți clienți noi decât rețele de socializare Facebook sau Twitter.


Avantajele Email Marketing-ului:

  • este cea mai ieftină metodă de promovare , având un ROI de 3.800% (Return of Investment). Necesită costuri mici pentru a fi realizat, iar aria de adresare este foarte mare;
  • are cea mai mare rată de conversie a vizitatorilor în cumpărători, ceea ce duce la creșterea vânzărilor, deci a profitului companiei;
  • generează lead-uri – un newsletter cu un design și un conținut bine realizat crește numărul vizitatorilor către site-ul tău;
    rezultatele sunt măsurabile – campaniile de email marketing se pot măsura și optimiza oricând;
  • construiește brand awareness-ul – atunci când au un design special, elemente de identitate vizuală reprezentative, conțin mesaje cu impact și sunt trimise regulat, newsletter-ele ajută clienții să îți înțeleagă afacerea și crește notorietatatea brand-ului tău. Prin trimiterea regulată de newsletter-e, clienților li se întipărește în memorie existența companiei tale și crește probabilitatea ca ei să te contacteze atunci când au nevoie de produse și servicii pe care le comercializezi;
  • este un instrument de comunicare eficient – stabilește o comunicare directă cu clientul, prin faptul că se face într-un mediu personal – inbox-ul clientului;
  • newsletter-ul poate fi personalizat, spre deosebire de alte metode de promovare care se adresează unui public mai larg. Personalizarea ajută la construirea unei relații solide cu clienții;
  • crește încrederea clienților în brand-ul tău – prin trimiterea de newsetter-e bine scrise și articole educative demonstrezi clienților că ești expert în domeniul în care activezi, ceea ce generează încredere în produsele și serviciile pe care le comercializezi;
  • clientul alege când și unde citește newsletter-ul – întrucât ajunge în inbox, e-mail-ul poate fi citit atunci când clientul consideră că are condițiile necesare pentru a acorda atenția cuvenită, ceea ce înseamnă că va absorbi și va anliza mai ușor informația conținută în newsletter.

Pentru că newsletter-ele ajung în spațiul personal al clientului, este nevoie de atenție și profesionalism în conceperea și trimiterea lor, pentru a evita un sfârșit tragic – dezabonări și reclamații.  Există multe elemente  vizuale și de conținut de care trebuie să se țină cont în conceperea unui newsletter, de aceea este indicat să lași această sarcină pe mâna unor specialiști.

Dacă îți dorești o campanie de email marketing de succes, care să genereze creșterea profitului companiei tale, contactează-ne prin intremediul acestui formular de contact.