Email marketing – concepere si trimitere newsletter

Indiferent de domeniu in care activezi este foarte important sa mentii o comunicare permanenta cu clientii tai. In acest sens, campaniile de email marketing sunt cel mai eficient instrument pentru a tine legatura cu actualii clienti, pentru a le reamintiti clientilor vechi de produsele si serviciile companiei tale sau pentru a converti vizitatorii in cumparatori.

Newsletter-ele sunt publicatii distribuite electronic, prin e-mail, unor abonati sau unei audiente specifice. In general, campaniile de email marketing sunt folosite pentru a mentine interesul utilizatorilor, a le castiga increderea si a-i pregati pentru achizitie.

Newsletter-ul este cea mai eficienta metoda de promovare online, avand cea mai mare rata de conversie pentru o afacere, de 65% , comparativ cu promovarea prin social media. Folosit inteligent, email-ul poate atrage de 40 de ori mai multi clienti noi decat retele de socializare Facebook sau Twitter.

 

Avantajele Email Marketing-ului:

  • este cea mai ieftina metoda de promovare , avand un ROI de 3.800% (Return of Investment). Necesita costuri mici pentru a fi realizat, iar aria de adresare este foarte mare;
  • are cea mai mare rata de conversie a vizitatorilor in cumparatori, ceea ce duce la cresterea vanzarilor, deci a profitului companiei;
  • genereaza lead-uri – un newsletter cu un design si un continut bine realizat creste numarul vizitatorilor catre site-ul tau;
  • rezultatele sunt masurabile – campaniile de email marketing se pot masura si optimiza oricand;
  • construieste brand awareness-ul – atunci cand au un design special, elemente de identitate vizuala reprezentative, contin mesaje cu impact si sunt trimise regulat, newsletter-ele ajuta clientii sa iti inteleaga afacerea si creste notorietatatea brand-ului tau. Prin trimiterea regulata de newsletter-e, clientilor li se intipareste in memorie existenta companiei tale si creste probabilitatea ca ei sa te contacteze atunci cand au nevoie de produse si servicii pe care le comercializezi;
  • este un instrument de comunicare eficient – stabileste o comunicare directa cu clientul, prin faptul ca se face intr-un mediu personal – inbox-ul clientului;
  • newsletter-ul poate fi personalizat, spre deosebire de alte metode de promovare care se adreseaza unui public mai larg. Personalizarea ajuta la construirea unei relatii solide cu clientii;
  • creste increderea clientilor in brand-ul tau – prin trimiterea de newsetter-e bine scrise si articole educative demonstrezi clientilor ca esti expert in domeniul in care activezi, ceea ce genereaza incredere in produsele si serviciile pe care le comercializezi;
  • clientul alege cand si unde citeste newsletter-ul – intrucat ajunge in inbox, e-mail-ul poate fi citit atunci cand clientul considera ca are conditiile necesare pentru a acorda atentia cuvenita, ceea ce inseamna ca va absorbi si va anliza mai usor informatia continuta in newsletter.

 

Pentru ca newsletter-ele ajung in spatiul personal al clientului, este nevoie de atentie si profesionalism in conceperea si trimiterea lor, pentru a evita un sfarsit tragic – dezabonari si reclamatii.  Exista multe elemente  vizuale si de continut de care trebuie sa se tina cont in conceperea unui newsletter, de aceea este indicat sa lasi aceasta sarcina pe mana unor specialisti.

Daca iti doresti o campanie de email marketing de succes,  care sa genereze cresterea profitului companiei tale, contacteaza-ne prin intremediul acestui formular.